søndag den 31. juli 2011

Lillesøs´ Har 60´ er Stilen









Hejsa folkens

I må undskylde at jeg ikke har fået blogget i laaang tid, lige siden jeg kom til Dk igen, har jeg ikke haft internetadgang indtil nu. Min sommerferie er gået til Italy, kærlighedens land, hvor har i været henad i sommerferien? Her lige et lille blogindlæg om min skønno lillesøster på 12 år, tjek lige hendes super seje 60´er tøj:D Hvis i godt kunne tænke jer at hører mere fra hende, kan i følge hende på hendes blog: www.callmeaggi.blogspot.com

Love Mathilde

Trøje: Tyrskis arvestykke fra søster(Moi)
Bukser: Super smart arvestykke fra moder (kan fås i de fleste gadebutikker i syden)
Solbriller: Pinke monster fede kattebriller fra Dior til 210 Euro
Ur: Super luxsus´ ur fra 10:10 (et italiensk mærke) til 30 Euro
Sko: Søgrønne Havaianas fra Italy til 25 Euro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar