mandag den 25. juli 2011

PRAG/BERLIN



Hej allesammen!
Undskyld for ikke at have blogget i laaaaaang tid, men det er fordi, jeg vågnede søndag morgen, ved at min far stod i døren og sagde "Vi var har aftalt at tage til Prag i morgen", så har ikke kunne nå at blogge.
Men anyway turen gik til Prag.
Vi pakkede bilen og 20 min. inden vi skulle rejse bestilte vi hotellet.
Vi ankom til Prag og havde en rigtig hyggelig tur, Jeg fik taget en million billeder! 
Da vi så havde været i Prag i fire dage, besluttede vi at tage til Berlin:)

Så ankom vi til Berlin.
Jeg har været i Berlin en masse gange før, og elsker den by!
Der fik jeg også taget en masse billeder!

Undskyld at billederne er lidt rodet.

Kram 
(Agnes)

P.s. jeg har fået købt en masse nyt tøj, som jeg vil ligge nogle billeder ud af, om noget stykke tid!:)
Håber i nyder sommeren!

P.P.S.
Var inden i en butik, hvor de havde et akvarium, ikke med fisk, men med VANDMÆND! - det var meget meditativt at kikke på!
Ret så awesome!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar