mandag den 8. august 2011

I København med skønne Eva


Hej allesammen
Her for nogle dage siden var jeg i København med Eva, vi skulle ind og se et modeshow i Vero moda, det var en super fedt oplevelse, selvom største delen af tøjet var ikke lige mig.
Inden vi gik ned mod Vero Moda, gik vi bare rundt og shoppet lidt, vi gik ned af Kronprinsessegade,  hvor er var blevet lagt rullegræs(regnede med at det havde noget med CFW at gøre)

Den 6/8 holdte jeg stor fødselsdagsfest for familie og venner, det var super hyggeligt,  og der skal nok blive lagt billeder ind fra dagen og de mange skønne gaver som jeg har fået:)
Mit nye værelse er blevt færdigt, og jeg skal nok huske at ligge billeder ud af det(som lovet)!:)

I går skulle jeg rigtigt havde været i Bellacenteret, havde fået 5 billetter til CFW (Copenhagen Fashion Week) men der var ingen der ville med, så jeg droppede det, efter som jeg også havde fået af vide at det ikke var noget særligt i år:)

I dag er det den 8/8 og det er min gode ven MATHILDES FØDSELSDAG! så hende ville jeg ønske KÆMPE stort tillykke med  fødselsdagen! (Mathilde er også den skønne pige som jeg deler denne blog med^^)

Håber at i nyder det sidste af sommeren!, det vil jeg i hvert fald gøre!
mange kram 
Agnes

(Her er lige et billed af Kronprinsessegade, det var faktisk en mega awesome oplevelse, selvom det også bare lidt sært, ved ike havd det skal symbolisere, måske noget med at vi skal ha' en grønnere by? jeg må lige tjekke ud og det stadig ligger der når jeg tager til København næste gang (snart!) :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar