tirsdag den 6. september 2011

Introtur

Hej Allesammen
I må undskylde at jeg ikke har fået skrevet i 100 år. Jeg startede på Strib idraetsefterskole søndag d. 14. August, og siden da har jeg bare haft så travlt med mit nye liv på dejlige Fyn. Nu tror jeg det er på tide at der lige ryger nogle billeder ind fra vores enormt hyggelige introtur. Tirsdag cyklede vi hele 67 km. fra Strib til Helnæs, hvor vi hyggede, laved bål, spillede rundbold, fodbold og rygby. Spiste Dejlig(?) bålmad og sov i utætte Telte:D
Jeg nyder det søde efterskoleliv, hvad med jer?


Det ser ikke ud til at Emil ved hvad fanden der foregår:P


Søde Trine og Line







Dejlige Juliette holder et lille hvil!:D


Silas og Asger giver Kim Larsen koncert om aften ved bålet!:P


Så var der dømt ægte bålhygge. Brændte bananer med flødeskum og nutella, tæpper, sang og akustisk guitar og en masse hyggelige historier.



Skønne Freja, Galina og Clara:D








Ingen kommentarer:

Send en kommentar