lørdag den 15. oktober 2011

SØDE TYPER - LIVET KØRER PÅ SKINNER!

Hej dejlige mennesker!
Gal det er længe siden jeg har skrevet!.. alt for længe siden, men har haft ustyrlig travlt med alt muligt mærkeligt! -kunne skrive en roman, men det har jeg ikke tænkt mig at gøre... idag, jeg vil egenlig bare lige vise jer nogle billeder fra en skøn tur jeg har haft til København (i dag) med nogle søde-typer! 
I går var jeg til Kulturnat, det var ren awesomeness! var sammen med en masse søde mennesker, hvad mere kan man ønske sig? -og København er bare dejlig som altid!

Men her har i nogle billeder! og undskylder over at jeg ikke skriver mere, om hvad jeg har rendt rundt og lavet, men der er sket så meget at jeg ikke aaaaner hvor jeg skal starte.. så der er ikke andet at sige end,  livet er ren luksus fortiden!<3<3






Luuuukkksssuuuss


Mine smukke og fantastiske piger, elsker jer alt for højt! -I er skønne!<3


Søde-pigebarn!<3


Smukke Anna!<3




stemning i gaderne!



LUKSUS EN CYKEL!
-

Hatte, Briler og random-faces.... what more can I say?


smukke!




Anna<3


SÆBE I STORKESPRINGVANDET!<3






Manden der altid sætter musik i gaden.. luksus!


My girls!<3
-

Inden jeg tog til Kulturnat, nåede jeg lige at tage nogle billeder af himlen, den er jo smukkere end smuk!





Her var vist lige lidt mange billeder! håber at i overlever!<3
Men jeg vil daffe igen! -ha det herligt! og hold jer muntre!
Nyd ferien!
kys
(Agnes)

4 kommentarer:

  1. Virkelig fede, og lækre billeder! Hvilket kamera bruger du? Og jeg er nu fast læser, her på din fede blog, hvis du lyster, kan du tage et kig forbi min :-)

    matildej.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange mange tak! jeg bruger et Canon eos 600d :)
    tro mig tager da lige et smut forbi din blog!:)

    SvarSlet
  3. Fed blog og fede billeder. Håber du vil kigge forbi på mn blog.http://www.photographyshn.blogspot.com/ !

    SvarSlet
  4. mange tak! self. daffer da lige forbi og kikker på din blog også!:))

    SvarSlet