fredag den 19. august 2011

Hmmm....

---------------------------------------------------------

Hej alle sammen
 Sidder og spiser de der slik biler. Som i nok kan se på bilerne, er jeg en af de forvirrede mennesker der aldrig har forstået, at man ikke må lege med maden... (så kan vi så diskuter om slik er maaaad men..;) Ville bare lige lave et hurtigt indlæg. Lige nu venter jeg på at jeg kan daffe over til Emilie, hvor jeg skal gøre mig klar til fest:)Vi skal til fødselsdagsfest hos Eva, glæææder mig!:) Jeg har for en gangs skyld taget neglelak på.. et lille forsøg, synes selv at det blev rimelig vellykket!:)

Håber i har det herligt! og go' weekendt!
Kram 
Agnes




PS. Undskyld skriften er så stor, men gad ikke have at billederne stødte ind i teksten ude i siden:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar