lørdag den 20. august 2011

Vind i håret og sand mellem tæerne

Hej allesammen
I dag har jeg været på stranden hele dagen, det er skønt, vi var oppe ved Lynæs! Min far kite-surfer, så min mor og jeg var ude og se ham kite. Jeg skal også snart prøve at kite-surfe, og jeg glæder mig alt for meget! Jeg har altid siden jeg har været helt lille, gerne ville kite-surfe, så det er helt klart noget jeg ser frem til!, jeg har prøvet et windsurfe, da jeg var mindre, meeen at kite-surfe, ser lidt federe ud, synes jeg!:)
..nå anyway, 

Her er lige nogle billeder fra turen:)

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V









Vi så en mand, der havde en papegøje på skulderen, den var rigtig sød. Han fortalte at han ikke altid havde haft den, den havde været i et cirkus før, og havde fået bidt noget at næbet af af sin mor, og slået vingen, så den ikke rigtig kan flyve. Den havde spillet sammen med Dirch Passer, og en masse andet.





Her var lige lidt billeder håber i kunne lide dem:) 
Vi ses!
Agnes

P.S. Undskyld jeg har lavet sådan en alternativ pil og rykket billederne så langt ned på siden, i starten at indlægget, men ville (igen) ikke have at billederne stødte ind i tingene ude i  siden:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar